Minőségi gyermek és felnőtt ruházat.

Vásárlási feltételek

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK


Szükséges regisztrálni a rendeléshez?

Webáruházunkban regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül, „vendégként” is vásárolhat.

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

A Webáruházunkban megrendelt termék(ek) kifizetése történhet előre utalással, vagy utánvéttel a kiszállítást teljesítő futárnál bankkártyával vagy készpénzben, illetve Foxpost automatába kérve előre utalással vagy utánvéttel.
Bankszámla számunk: Humán Vonal Bt., Unicredit Bank, 10918001-00000071-22370000

Van minimum/maximum rendelési érték/mennyiség?

Webáruházunkból kizárólag háztartási mennyiségben lehet vásárolni.
A megrendelésnek minimum értéke/mennyisége nincs.
Előre utalás esetén nincs maximum rendelési érték sem.
Utánvét esetén legfeljebb 100.000 Ft rendelést tudunk teljesíteni.

Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?

A leadott megrendeléseket sajnos utólag nem lehetséges módosítani.

Mi történik, ha egy termék nincs raktáron?

Amennyiben az Ön által választott termék nincs raktáron, felajánlunk egy helyettesítő terméket.
A helyettesítő termék elfogadása nem kötelező.

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben a caramiawebshop@gmail.com címre. A rendelési azonosítót kérjük feltüntetni!

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

A számlát a megrendelt termékekkel együtt a csomagban küldjük

Hogyan, mivel történik a csomagok szállítása?

A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását futárszolgálat, vagy a Magyar Posta, vagy a Foxpost végzi.

Országos a házhozszállítás?

A Webáruházunkból megrendelt termékeket az általunk megbízott futárszolgálat az ország egész területén kiszállítja. A megrendelt termék(ek) postafiók címre vagy postahivatalba történő kézbesítésére nincs lehetőség.

Mi a megrendelések várható szállítási ideje?

A szállítás határideje a megrendelés felek általi véglegesítésétől számított egy héten belül megtörténik, de legfeljebb 14 munkanap. Jelenlegi kialakult járványügyi helyzet miatt csúszások előfordulhatnak.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítás díja Magyar Posta csomag esetén egységesen bruttó 1.500 Ft, amennyiben a megrendelés összértéke nem éri el a bruttó 50.000 Ft-ot.
Foxpost esetén egységesen bruttó 990 Ft, amennyiben a megrendelés összértéke nem éri el a bruttó 50.000 Ft-ot.
Utánvét esetén fentieken túl 299 Ft-ot számítunk fel.
A bruttó 50.000 Ft feletti rendelések esetében a szállítás INGYENES Magyarország egész területén.

Hogyan lehet a szállítási címet utólag módosítani?

A szállítási cím módosításának igényét kérjük jelezze e-mailben a caramiawebshop@gmail.com címre.

Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő vagy sérült?

Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kapott kérjük jelezze e-mailben a caramiawebshop@gmail.com címre. Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját. Nem rendeltetésszerű használat/kezelés okozta hibákért felelősséget nem vállalunk!

Mit tudok tenni, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?

Észrevételét kérjük jelezze e-mailben a caramiawebshop@gmail.com címre. Az e-mailben kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját.

Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat?

A megvásárolt termék(ek) visszaküldéséhez tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) vehet igénybe. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót terheli. A terméke(ke)t az alábbi címre küldheti vissza:

MajoraD Gyermekdivat, Debrecen Plaza, Debrecen, Péterfia utca 18. I/122.

A termék(ek) vételárát visszautaljuk!

Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?

Az általunk megbízott futárszolgálat legalább két alkalommal kísérli meg a csomag átadását. Amennyiben a csomag átadása sikertelen, a csomag visszaküldésre kerül hozzánk.